Dodger Stadyumu’na giden bir gondol mu? Okuyucu düşünceleri arasında ‘iğrenç’

Uzaylı

New member
Okuyucular Union Station’dan Dodger Stadyumu’na gondolla gider mi?

Birkaç yüz kişi, ilk olarak 2018’de o zamanki sahibi Frank McCourt tarafından önerilen ve hala hayatta olan, şimdi arabaları sokaklardan çekmeyi ve kirleticileri havadan uzak tutmayı uman bir çevre örgütü tarafından yönetilen Dodgers oyunlarına ulaşmanın potansiyel yeni bir yolunu tartıştı. . Okurlara gondolu kullanıp kullanmayacaklarını veya emin olamayacaklarını sorduk.

Sadece birkaç oyla, en çok yanıtı “evet” aldı. Okuyucuların kararlarında etken olarak en çok alıntı yaptıkları alanlar şunlardır:

Union Station, Dodger Stadium lotlarından daha mı kolay?


Katılımcılar arasında ortak bir tema: Union Station’dan Dodger Stadyumu’na giden rota daha mı uygun? Zaman kazandırır mı? Birçoğu için cevap kocaman bir hayırdı. Ancak birçok kişi bunu çeşitli nedenlerle kullanacaklarını söyledi.

::

Biniş istasyonuna ilk atıştan makul bir süre önce varırsam, 30 dakika sonra stadyum yerine sırada kalmayacağımın garantisi nedir? Ve maçtan sonra, bu taraftarların sonuncusu, oyundan sonra 60 dakikadan fazla sırada bekleyene kadar arabalarına binmeyecekler. Ve bu sadece istasyona geri dönmek için.

Stadyumun daha iyi erişime ihtiyacı var — Maçlara düzgün koltuklarda gitmeyi göze alabilirim, ancak trafik gülünç olduğu için gitmemeyi seçiyorum. Stadyumun umutsuzca çoklu erişime ihtiyacı var.

Ve … günümüz ortamı da daha iyi güvenlik talep ediyor. İkilemlerini çözmede onlara iyi şanslar.

Cevap: Hayır

Chip Ossman, Altadena

::

Toplam işe gidip gelme süresindeki ve toplam fiyattaki iyileştirmeler net bir pozitif olsaydı, kesinlikle kabul ederdim. Uber’i Union Station’a götürmek için Expo Line’a gitmem ve ardından gondola binmem gerekirse, kulağa çok iş gibi geliyor ve maliyetler artıyor. Özellikle de bir grubumuz varsa.

Cevap: Emin değilim

Patrick, Los Angeles

::

Zaten stadyumdan bloklar öteye park edip oraya yürüyorum çünkü çok fazla nefret ediyorum. Girmesi kolay ama oyunlar bittikten sonra bir kabus. Bir gondol, gidip gelmeyi çok daha kolay hale getirir ve daha az zaman alır.

Cevap: Evet

Joe Kornbodt, Los Angeles

::

Hat ne kadar uzun olacak? Mevcut Union Station otobüslerinin hattı, onları kullanışsız hale getiriyor.

Matematiğime ve makaledeki rakamlara göre (her 23 saniyede 24 kişi), makalenin bahsettiği 10.000 hayranı hareket ettirmek neredeyse üç saat sürer. Bir şey eklemiyor.

Fwiw, 1992’den beri sezonluk biletleri başkalarıyla paylaştım ve yılda yaklaşık 15 maça gittim.

Cevap: Emin değilim

Wesley Monroe, Pasadena

::

Los Angeles’ta daha fazla toplu taşımaya ihtiyacımız var. Ne kadar eğlenceli ve kolay. Gondoldan stadyuma giden tren. O kadar kolay olsa oraya konsere giderdim.

Cevap: Evet

Tamra Davis, Malibu

::

Ventura’dan Los Angeles’a giden trene binebilir ve trafik konusunda endişelenmeyebilirim. Kesinlikle daha fazla maça gelirdim.

Cevap: Evet

Anita Guerrini, Ventura

Daha fazla Frank McCourt?


Frank McCourt, 2012’de Dodgers’ı milyar dolarlık bir kâr karşılığında sattığında Dodger Stadyumu otoparklarını satmadı. Bunun yerine, kazanan teklif sahibi Guggenheim Beyzbol Yönetimi, otoparkları kontrol etmek için bir McCourt kuruluşuyla bir ortak girişim kurdu. Dodgers’ın başkanı ve kontrol sahibi sahibi Mark Walter, McCourt’un Guggenheim’ın izni olmadan mülk üzerinde hiçbir şey geliştiremeyeceğini söylese de, McCourt’un adı, fikirlerini sunan okuyucular için bir endişe kaynağıydı.

::

Stadyuma girmeden önce bira içerim, mesanem onu yedi dakika boyunca tutamadı (tahmini sürüş süresi) ve buna bekleme süreleri de dahil ha… ayrıca, McCourt’un bir şekilde buna dahil olmasından nefret ediyorum. ..dodgers’ımıza davranış şekli için bu adama katlanamıyorum….her neyse, sadece benim fikrim
✌


Cevap: Emin değilim

Tony Perez, Los Angeles

::

Maçtan önce Philippe’e gitmek gibi bir macera olacak ve maç gününün heyecanını artıracaktı. Orada bir ton gelişme beni heyecanlandırmıyor. Ayrıca Frank McCourt’a bir kuruş bile verme fikrinden hoşlanan tek bir kişi düşünemiyorum.

Cevap: Evet

Dan McCarrel, Elmas Külçe

::

Dodger Stadyumu’nda park etmek hoş bir deneyim değil. Yılda 20’den fazla maça gidiyorum ve güçlük çekmemek için Çin Mahallesi’ne park ediyorum. Her yönden bir milden biraz daha uzun bir yürüyüş ve maçtan sonra yokuş aşağı! Bir yan bonus, McCourt’a park için herhangi bir para ödememektir. Ev sahibi takımı mahvetmeye çalışan adamın yararına olan her şeyi desteklemekten nefret ederim.

Cevap: Emin değilim

Deborah Vogel, Güney Pasadena

Bölge için gerçekten daha mı iyi?


Dodger Stadyumu yakınında bulunan topluluktaki insanların ve evlerin üzerinde yükselen bir gondol olması bana itici geliyor. O topluluk sokaklardaki trafiğe katlanmak zorunda kaldı ve şimdi üstlerinde bir gondol korkunç. Eksiler artılardan ağır basar. Zenginin fakiri sömürmesine bir başka örnek.

Cevap: Hayır

Susie Chow, Monterey Parkı

::

Ben mahallede ikamet ediyorum ve HAYIR, gondola ayak basmam. Benim gibi sakinler gondol yapılırsa boykot eder ve protesto ederdi. Bu ikonik bir turistik cazibe merkezi veya yenilikçi yeşil toplu taşıma çözümü değildir. Bu, bir yığın yalanla üzerimize dayatılan kötü tasarlanmış bir boondoggle. Bu gondol inşa edilirse, topluluklarımızın sömürülmesine ve marjinalleştirilmesine yönelik bir anıt olacaktır.

Ayrıca gondola binmek için bir saat sırada beklemek zorundaysanız, yedi dakikalık yolculuğun ne anlamı var? Ve gondol parkına giden herkes nereye gidecek? Trafik Dodger Stadyumu yerine mahallelerimize yönlendirilse ne işe yarar? Bu gondol, seçilmiş birkaç kişi için oyuncak olacak. Biletlerin ücretsiz kalacağına, sonunda fiyatları yükseltmeyeceğine veya gondol istasyonlarındaki uzun kuyrukları atlamak için insanlardan fahiş üyelik ücreti talep etmeyeceğine gerçekten inanan var mı? Bu proje hakkında hiçbir şey eklemiyor.

Cevap: Hayır

Phyllis Ling, Los Angeles

::

İnsanlar ya arabayla Dodger Stadyumu otoparklarına gidecekler ya da gondola binmek için Çin Mahallesi’ne gidecekler. Bu, Çin Mahallesi mahallesini Dodger Stadyumu otoparkına çevirecek, bu da Çin Mahallesi’nin bira içen Dodger hayranlarının otomobil trafiğini, gürültüyü, çöpü ve halkın idrarını daha da fazla üstleneceği ve sakinlerinin tüm sokak park yerlerini bulabilecekleri anlamına geliyor. oyun günlerinde kaybolur. Bu arada, bu gondol kabinlerinin tüm yıl boyunca her 30 saniyede bir havai uçması (ve çok yüksek havai de olmaması) öneriliyor? 100 oyun gününden ve konser gününden daha az hizmette misiniz? Bilinmeyen kalan bir bilet fiyatına mı?

Chinatown/Olvera Street’in paydaşlarına bunu isteyip istemediğimiz asla sorulmadı – bunun yerine, bunun zaten üzerinde çalışıldığı söylendi ve ardından çizimlerin güzel olup olmadığı soruldu. İnsanlar gondol kabinlerinin Los Angeles üzerinde gökyüzünde yükseleceğini varsayıyorlar, ancak çoğunlukla kaldırımdan ancak 30-40 fit yukarıda ve bazı durumlarda evlerin üzerinde olacaklar. Yeni istasyona ve uçuş yoluna yer açmak için LA Eyalet Tarihi Parkı’ndaki olgun ağaçları kesecekler. Bu, ancak DEIR’in (Taslak Çevresel Etki Raporu) binlerce sayfasını okursanız erişebileceğiniz bir bilgidir.

Cevap: Hayır

Tany Ling, Los Angeles

güven meselesi


Sadece Dodger Stadyumu’na gitmek için daha kolay ve daha hızlı park etmek ve sürmek gerekir.

Ayrıca çoğu kişi stadyumu sarhoş veya gaza gelmiş olarak terk ediyor, özellikle ailemle küçük bir gondolu paylaşmak istemem.

Cevap: Hayır

Russ Randall, Santa Clarita

::

Gondolla ilgili endişelerim arasında depremler ve elektrik kesintileri var. Her iki durumda da yolculara ne olur? Ayrıca kaç ev veya iş yeri yerinden olur? Dodger Stadyumu’nun bu konuda zaten lekeli bir geçmişi var.

Cevap: Emin değilim

Lisa Babilonia, Nev.

Daha fazla gelişme?


Metroya binebilir ve trafiği tamamen atlayabilirim. Bir maçı izlemeyi düşünmemin tek yolu bu – özellikle barlar ve restoranlar varsa, onu tüm yıl boyunca daha çok bir eğlence mekanı haline getiriyor. Bölge sakinlerinin ve ziyaretçilerin (dünyaca ünlü!) kötü trafikte araç kullanmaya gerek kalmadan önemli destinasyonları ziyaret edebilmelerinin zamanı çoktan geçti.

Cevap: Evet

David Swift, Pasadena

::

Gondol, Los Angeles için birinci sınıf bir cazibe merkezi olacaktır!! Kimin kâr edebileceği konusunda endişelenmeyi bırakın. Frank’i ben de senin kadar sevmiyorum ama alışveriş, yemek ve basketbol sahasının yakınında daireler olması mantıklı. Anaheim’ın basketbol sahasının etrafında nasıl koca bir apartman köyü yarattığına bakın. Anaheim’ı asla düşünemeyecek binlerce gencin ilgisini çekti. Daha fazla konuta ihtiyacımız var. Herkes kentsel yayılmaya ve şehrin dışında yangına eğilimli alanlarda inşaat yapılmasına karşı çıkıyor… Konut sıkıntısı yaşamamız sürpriz mi?!!! Bazı stadyum çalışanlarının yakınlarda yaşaması için uygun fiyatlı konutlar ekleyin.

Cevap: Evet

Dave Schafer, Torrance
::

Otopark pahalı ve zordur. Ayrıca gondol, maç öncesi/sonrası eğlence için Cornfields Park’a ve o mahalledeki restoranlara da hizmet veriyor.

Ayrıca bu otoparkların siyah asfalttan çok daha kullanışlı bir şeye dönüştürülmesini de destekliyorum. Şehrin bir kazan-kazan-kazan senaryosu (daha fazla park alanı, daha az yüzey otoparkı, merkezi yerleşim ve daha çekici dükkanlar/işyerleri/restoranlar) aracılık etme fırsatı olduğunda, bu utanç verici bir arazi israfıdır. Sürdürülebilirlik, yürünebilirlik vb. için günümüzün en iyi uygulamalarını içeren temiz bir sayfadan bütün bir topluluk oluşturma şansı da var.

Cevap: Evet

Jeff Farrington, Yankı Parkı