Dodgers'ın yeni City Connect formaları neden Los Angeles'ta büyük ilgi görüyor?

Uzaylı

New member
Dodgers için City Connect 1.0 tam bir karmaşaydı.

Dodgers, “Los Dodgers” şapkalarını daha geleneksel olanlarla değiştirdi, ardından tamamen mavi görünümü bir kenara bırakıp mavi forma ve beyaz pantolonu tercih etti. Sokak sanatını çağrıştırmayı amaçlayan sıçramalar, koyu mavi üzerine siyahtan oluşan neredeyse görünmezdi.

Formanın üzerindeki “Los Dodgers” yazısı, serinin ticari marka haline getirdiği bir ifade olan “Los Doyers” ifadesini okumalıydı, ancak markaya sadık kalmak, Spanglish'ten talihsiz ve tatmin edici olmayan bir uzlaşma anlamına geliyordu.



Dodgers'ın yıldızı Shohei Ohtani, takımın yeni City Connect formasını giyerken Los Angeles şehir merkezinin siluetinin önünde duruyor.

(Jon SooHoo / Los Angeles Dodgers)



Dodgers'ın ticari mallardan sorumlu başkan yardımcısı Allister Annear, “Gerçekten bunu başaramadığımız konusunda gerçekten hassastık” dedi.

City Connect 2.0 burada. İyi niyetli ama yine de ölümcül bir kusur nedeniyle önceki sürümün başarısız olduğu yerde başarılı oluyor.

City Connect forması radikal ve gürültülü bir kutlama olmalı. Bunu geleneğe sarsılmaz bir saygıyla dengeleyemezsiniz. Ya biri ya diğeri, ya da kimseyi tatmin etmeyen karışık bir orta yol. Formalarında oyuncu isimlerine yer vermeyen New York Yankees, City Connect programına katılmadı.

Dodgers'ın yeni City Connect formasını, birçok renkte noktalarla süslenmiş, her yerde yukarı doğru uçan çizgiler, formanın ön tarafında hiçbir yazı yok, arkadaki iki tonlu sayıların altında bir oyuncunun adı gördüğünüzde nefesiniz kesilebilir. Ancak asıl mesele şu: Dünyanın hayal gücü olmayan başka bir alternatif formaya ihtiyacı var mı?

Her City Connect kıyafetinin arkasında bir hikaye var. Dodgers'ın, “Dodgers”ı veya oyuncu isimlerini Hollywood tabelası tarzında yazarak takımlarını Hollywood'a (dünyanın Los Angeles'ı nasıl gördüğüne) bağlamaya hiç ilgisi yoktu.

Annear, “Bu, kaçınmak istediğimizi söylediğimiz ilk şeydi” dedi. “Bu, herkes ve anneleri tarafından yere çakıldı.” (Hollywood tabelası tarzında Shohei Ohtani tişörtü satan Dodgers da dahil.)

Dodgers ve Nike “ay atışları” fikrinin etrafında döndüler. Bu işe yaramazdı çünkü gelenekle bir bağı vardı: Dodgers Kolezyum'da oynarken, Wally Moon'un sol saha ekranına vurduğu “Ay atışları”.

Konseptler “atışını yapmak” ve “yıldızları vurmak” şeklinde ortaya çıktı ve tasarım şekillenmeye başladı.

Formanın ön kısmında “Los Angeles” isminden geçen yukarı doğru çizgi kayan bir yıldızı temsil ediyor. Formanın her yerine püskürtülen konfeti veya funfetti gibi görünen şey, Dodger Stadyumu'nun kendine özgü oturma paletinin renklerindeki yıldızları temsil ediyor.

Annear, “Bütün fikir” dedi, “yıldızlardan oluşan bir galaksi olmak.”

Vin Scully'nin “Şimdi Dodger beyzbolu zamanı” çağrısına gönderme yapan bir “ITFDB” etiketi var ve iki kayan yıldız daha var: biri birbirine kenetlenen bir “LA” kol logosu üzerinde A'dan dışarı uçuyor ve diğeri de A'dan yükseliyor. geleneksel birbirine kenetlenen “LA” ve “D” yazısının karışımı olan bir başlık logosu. Annear, forma ve pantolonun pek de krem rengi olmayan renginin ay yüzeyinden ilham aldığını söyledi.


Dodgers'ın baş meydan oyuncusu, Los Angeles şehir merkezi siluetinin önünde dururken takımın yeni şehir bağlantısı formasını giyiyor.


Dodgers'ı yakalayan Will Smith, takımın yeni City Connect formasıyla poz veriyor.


Dodgers'ın baş kalecisi Freddie Freeman (solda) ve yakalayıcı Will Smith, takımın yeni City Connect formalarıyla poz veriyor. (Jon SooHoo / Los Angeles Dodgers)




Bir bakıma “Yıldızların Galaksisi” sloganı apaçık ortada: Mookie Betts, Ohtani ve Freddie Freeman ile Dodgers, en değerli oyuncu ödülünü kazanan üç oyuncuyla sıralamanın zirvesinde yer alıyor. Ancak bu sadece Dodger Stadyumu'ndaki seyirciyi değil, şehri temsil etmekle ilgili.

Annear, “Los Angeles'a şutunuzu atmak için geliyorsunuz” dedi, “ister Ohtani'nin bu yıl Los Angeles'a gelmesi, ki bu beyzbolda çok büyük bir olaydır, ister Los Angeles'a televizyon, film veya film için geliyorsunuz.” müzik yıldızı.

“Burası açık fikirliliğin olduğunu hissettiğimiz bir yer ve biz de bunu yansıtmak istedik. Eğer bir beyzbol oyuncusuysanız, hayaliniz beyzboldur. Eğer bir mühendisseniz, belki SpaceX'tir, aya gitmektir ya da yeni bir uçak geliştirmektir.”

Los Angeles'ın hayalperestlerin kendilerini yeniden keşfetmeye ve yıldızlara ateş etmeye geldikleri bir yer olduğu şeklindeki her zaman söylenilenin ötesinde, ekip ile şehir arasındaki bağlantının kurulduğu yer burasıdır.

Annear, “Hollywood, Los Angeles'ı nasıl gördüğümüzün yalnızca bir bileşenidir” dedi. “O değil the şey.”

Gerçekten kayan yıldızlar: Los Angeles County, Lockheed ve McDonnell Douglas'tan SpaceX ve NASA'nın Jet Propulsion Laboratuvarı'na kadar havacılık ve uzay endüstrilerinde canlı ve hayati bir tarihe sahiptir. Bu endüstriler ve çalışanları için ihtiyaç duyulan evler, San Fernando Vadisi'nin gelişimini hızlandırdı.

1910'da -Wright Kardeşler'den ve ilk uçuşlarından yalnızca yedi yıl sonra- Los Angeles, Amerika'nın ilk uluslararası hava gösterisini düzenledi. 1947'de Chuck Yeager, Los Angeles County'nin hemen kuzeyinde, uzay mekiklerinin 1981'den 2009'a kadar indiği Edwards Hava Kuvvetleri Üssü'nde ses bariyerini kırdı.

GPS teknolojisi El Segundo'daki savunma araştırmalarından doğdu; İnternet, UCLA'daki savunma araştırmalarından ortaya çıktı.

Gerçeği söylemek gerekirse, Dodgers'ı, Hollywood'u ve uzay hayalperestlerini harmanlamanın en gösterişli yolu, takıma Elton “Roket Adam” John'un 1975'te Dodger Stadyumu'ndaki efsanevi konserinde giydiği payetli üniformayı giydirmek olurdu. Belki pratik değil. İç çekmek.

Bu Şehir Bağlantıları aynı zamanda pratik ve eğlencelidir ve biz yerel halk için biraz tarih içerir. Elton John'un kendisi gibi sallanıyorlar.