Shohei Ohtani Etkisi: Dodgers bilet fiyatları hızla artıyor

Uzaylı

New member
Shohei Ohtani ve Dodgers'ın gezgin yıldızlardan oluşan grubu gelecek haftaki açılış gösterisini oynamaya hazırlanırken, Dodgers da hedefine doğru ilerlemektedir. kendi ilan ettiği hedef Japonya'yı Dodger mavisine boyamak.

Şirket Cuma günü yaptığı açıklamada, StubHub'ın bu yıl Dodgers oyunlarına sattığı her beş biletten birinin Japonya'daki bir taraftar tarafından satın alındığını söyledi. Bu, Japonya'nın en büyük seyahat acentası tarafından paketler halinde satılan biletlerin ötesine geçiyor.

Dodgers, üst üste 10 yıl boyunca büyük liglerin seyirci sayısında lider oldu, ancak Ohtani'nin küresel bir yıldız olarak ortaya çıkışı sırasında imza atması, bu yıl Dodgers'ı izlemek için bilet satışlarını ve fiyatlarını çılgınca hızlandırdı.

Dodgers menajeri Dave Roberts, “Beatles'ın yanında değildim” dedi. “80'lerde Michael Jordan'ın ya da Lakers'ın yanında değildim. Ama sanırım karşılaşacağımız şey buna yakın olacak.

“Spor için harika olduğunu düşünüyorum. Bence beyzbol için harika. Ve bence Dodgers için harika bir şey. Üzerimizde bir sürü göz var. Eğlenceli bir sezon olacak.”

StubHub, bu sezon Dodgers için diğer büyük lig takımlarından daha fazla bilet sattığını söyledi. Dodgers geçen yıl bu zamanlar StubHub'ın listesinde sekizinci sırada yer almıştı.

Şirket, Dodgers'ın yol oyunlarında en çok satan takım olduğunu söyledi. Ve, iç saha açılış maçlarını saymazsak, en çok StubHub bilet satışına neden olan 10 büyük lig maçından altısı Dodgers'ı içeriyor; ilk dördün üçü de dahil (iki maç Yankee Stadyumu'nda ve bir maç Wrigley Field'da).

StubHub'a göre perşembe itibarıyla Dodgers'ı yolda görmenin ortalama fiyatı: 122 dolar; Dodgers'ın 8 Haziran'da Yankee Stadyumu'nda oynamasını izlemek için: 211$; Dodgers'ın iç saha açılışını görmek için: 533 dolar.

StubHub sözcüsü Adam Budelli'ye göre Ohtani'nin MLB bilet satışları üzerindeki etkisi, bir başka küresel yıldız Lionel Messi'nin Major League Soccer'daki bilet satışları üzerindeki etkisiyle kıyaslanabilir. Bilet satışları arttı, biletlerin fiyatları da öyle.

Budelli, “Messi, bilet satışları ve ilgi açısından MLS'nin tüm anlatısını kesinlikle değiştirdi” dedi. “(Bu), taraftarların onu görmek için buraya gelmesiyle lig genelinde uluslararası satışların patlamasına çok benziyor.”

Japonya, StubHub için en büyük uluslararası pazar olarak Birleşik Krallık'ın yerini aldı. Geçen yıl Japon taraftarlar tarafından satın alınan MLB biletlerinin %70'i, Ohtani'nin geçen sezon oynadığı Angels takımının maçları içindi.